Mananca legume!

Dacă nu eşti unul din adepţii cărnii şi eşti conştient că organismul tău are nevoie şi de proteine pentru a funcţiona corect, învaţă totul despre legumele bogate în proteine. Deşi nu au la fel de multe proteine ca şi o porţie de carne, ele nu sunt de neglijat.

Cateva legume foarte bogate in proteine sunt:

Soia – unul dintre cele mai sănătoase alimente, conţine şi minerale, vitamine, fibre. La 100 de grame de boabe mature de soia, prajite uscat (fara ulei) avem 39,58 g proteine, la 100 g de boabe mature de soia, fierte, fără sare, avem 16,64 grame de proteine.
Mazărea – supa cremă de mazăre este un deliciu. 130 gr de mazăre conţine cam 3, 5 g proteine
Spanacul – 130 de grame conţin aproximativ 3 g proteine.
Broccoli – pe lângă cele 2 grame de proteine conţinute per porţie, această legumă este bogată de asemenea în fibre
Varza de Bruxelles – bogată în proteine ( 2 g per porţie), potasiu si vitamina K

By | 2015-12-27T16:58:21+00:00 July 16th, 2015|Nutriție|0 Comments
INSCRIE-TE ACUM